2010年7月6日星期二

♥Bored



Sisters forever







Today, the Internet has been
Have not done a thing
With my sister Go shopping


Bored




我无聊过头
用英文





今天差不多4点跟我老妹去mines逛街
去走走
因为真的很闲




去watson·guardian那边走
去那边玩化妆品
:-)
那边的人不爽我和我老妹料




所以我们快快走
又去另外一边




走闲了
就回家












阿雯电话还没有拿回来
我替她可怜


不过已经不错了
她妈妈还会帮她拿回






假睫毛收到鲁
可惜的是
我到现在还不会戴
谁能教我?





我现在等着阿莉来交我
不过我有戴过
不适合我


我不要买了
省钱




End







What is love?
I do not need to know



I just need affection
And friendship




In fact, my English is not very powerful
This is my google translation


Do not know you see you understand?







My good friend now only two
There are many


However, not many speech





Grumble completed

没有评论:

发表评论

My Love Song